Here we go again.

Nu sitter jag här igen med mina jordluktande gelé björnar. Jag fick ett likadant påskägg av farmor och farfar som jag fick av mamma och pappa. Därav gelé björnarna, och dom uppsvällda bilgodisarna. Favorit i repris då? Alltså jag är verkligen helt in love i Jenna Anne, hon sjunger så sjukt fint! Jag la upp videon med en cover hon gjort, men jag lägger nog in en med en annan cover hon gjort och en video med en låt hon gjort själv. Seriöst varför har inte jag hennes röst?! Förresten så har jag inte uppdaterat ett skit idag eftersom jag har haft fullt upp med att vara med mina vänner. Jag halkade dessutom och landade i en stor vattenpöl idag också.. Jag skulle sparka en fotboll, och.. ja.. Jag fick iallafall ett kraftigt stort skrapsår. Blod kom det också. Nu mår jag illa. Inte pågrund av blodet då såklart utan det är dom där bilgodisarna, jag har ätit för många. Jag får lite ångest då jag är hemma så lite, för nu när jag sitter vid datorn här hos Robert hittar jag så många låtar som jag vill testa spela på gitarren. Det är kraftigt beroendeframkallande att spela gitarr, men jag vill bli bättre. Jag vill bli jättemycket bättre och jag blir så avundsjuk då jag ser alla som är så duktiga. Men det är bara att träna! MEN REBECCA SLUTA ÄTA GODIS. Seriöst jag fortsätter äta godis fastän jag nyss berättade för er att jag mådde illa. Det känns som att jag skriver om godis ganska ofta, fast godis är ju som mitt andra liv. Jag kom ihåg en gång då mina vänner tyckte att jag åt för mycket godis så då jag hade köpt Ahlgrens bilar så blev dom arga eftersom jag åt så mycket godis och dom tvingade mig att slänga bort alltihop. Kraftigt slöseri! Jag börjar nästan gruva mig lite över att publicera nya inlägg på bloggen eftersom mina vänner använder allt jag skriver emot mig. Ni ska bara höra dom, dom lyckas väva in någonting jag skrivit här i varannan mening. Fast det kanske var att överdriva lite.. Eller var det? :O

Så nu slänger jag in några låtar med Jenna Anne som avslut på ännu ett meningslöst inlägg. Jag lovar att skriva ett seriöst inlägg någon vacker dag. Så ni får hålla ut tills dess :D





ÅÅH FÖRESTEN! Ni måste gå in på Lindas blogg och kolla in inlägget jag skrivit åt henne. Jag är en amazing gästbloggare, för nu när jag tittade på inlägget så kom jag på att ni inte kommer fatta så mycket eftersom jag skrev om det som hände men jag förklarade ingenting.. Roligt var det iallafall om man fattade :D

HEJDÅ ERA KNARKANDE BANANSUGANDE TÄCKESKLÄDDA PUNGRÅTTOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback