LYYYYCKAAA

Den här dagen har varit så freaking awsome, jete härligt!
Jag vaknade ungefär 12 och var helt ensam hemma eftersom min familj hade farit till Bukt. Och det var hur varmt som helst i mitt rum, och nu klagar jag inte för då jag drog upp persiennen (stavning?) så var jag i himlen. Hur mycket snö som helst hade smält bort från gården och det var jättesoligt så jag öppnade fönstret och det var hur varmt som helst ute! Jag har gått omkring i t-shirt och shorts idag. Vilket var hur nice som helst. Men eftersom jag var helt ensam är det ganska svårt att njuta av en sån här dag eftersom jag är en sån person som jämt vill göra en massa aktiviter som kräver att man är minst två personer. Men jag klarade av att göra dom helt själv. Jag har hoppat hopprep med mig själv, kastat frisbee med mig själv hoppat studsmatta själv, farit till fotbollsplanen själv och sprungit omkring i huset och dansat till hög musik, än en gång helt ensam. Det var faktiskt ganska roligt, jag har tillochmed gjort en videoblogg som kommer upp snart. Den måste bara laddas färdigt. Och nu ber jag er, SNÄLLA mobba mig inte för den här videobloggen. Det är min första och den är så random som den kan bli.. Eller jag kan ju göra värre videosar som är hur mycket mer random som helst.. Men ja, det slutar med att jag sjunger med i världens bästa låt lite grann och sedan vrålar jag att jag är en "fucking superstar". Så ni borde längta och se framemot tills den kommer upp! Jag hade ännu mer kul då familjen kom hem dessutom. Jag, Emelie och Moa hoppade studsmatta i en evighet och sen for jag till fotbollsplan med Moa. Och jag måste bara berätta en sak som hände igår. Vi hoppade studsmatta (suprised?) jag, Emelie, Moa och Alexandra. Och grannpojken som är ungefär 9 år och hans kompisar började skrika åt oss.

Litet barn 1: HALLÅ OM NI VILL HA STRYK SÅ FÅR NI KOMMA HIT KLOCKAN 2!
Litet barn 2: (Till litet barn 1) Neeeej, tyst! (Ropar till oss) NEJ LYSSNA INTE PÅ HAN FÖR NI ÄR KÄRRINGAR OCH STOCKAR OCH NI FÖRSÖKER BARA LEKA COOLA!
Litet barn 3: JA PRECIS! SLUTA VARA SÅ COOLA!

Det ironiska med det här var att den minsta pojken som vi bor granne med hotade oss med en kniv sen.. Han är typ 9 och han hotar oss med en kniv?! Han har även kastat mina paddlar till min gummibåt i sjön och han brukar också stå på sitt garagetak och kasta snöbollar på oss. Det är lite jobbigt eftersom han skriker något konstigt åt oss på norska varje gång han ser oss, vilket är ganska ofta eftersom han är ute typ jämt och jag är ute ganska mycket också.



Inte för att den här bilden har någonting med inlägget att göra. Men jag älskar Jinfis gapskratt och Emelie som är värsta creepet bakom henne.. KOLLA HENNES BLICK?! Värsta pervot.. Fyyyy Emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback