Snip, snails and puppydog tails.

Sitter och lyssnar på Charlotte's (varalesbisk.nu) låtar. Hon är så duktig, och det är så fucking jävla awsome att hon och Karin kom vidare i talang! Jag skrek kraftigt högt då domarna sa att dom kommit vidare! Fråga bara Emelie, hon stirrade på mig jävligt konstigt.. Jag har ätit kakor hos Sara idag. Och nu tänker ni säkert "JAHA REBECCA, JÄVLIGT INTRESSANT!". Men det är faktiskt intressant eftersom vi var i hennes nya lägga. Och för att jag Linda och Sara delade på en hel rulltårta och ett halvt paket med brago kakor. Gott som fan var det.

STOR FET SPOILERVARNING FÖR DESPERATE HOUSEWIFES!

Nu ser jag på Desperate Housewifes. Jag ser på det just i detta moment medans jag skriver. Jag hatar den där gubben som ser så konstigt och hotfullt på alla. Han dödade ju Beths moster. Och nu har Beth dödat sig själv. Jag lovar han den där gubben kommer göra något så att Susan inte kommer få sin njure. Jävla gubbe. Och nu tycker alla synd om gubben. Jag tycker inte synd om honom, han är så otrevlig. Han älskade ju inte ens Beth och nu försöker han bara göra så att Susan inte får sin njure. Jag blir för inblandad i såna här TV-program. Jag sitter och skriker och har mig. Försök föreställa er det, jag sitter och vrålar när något jag inte tycker om händer. Och nu blir Tom erbjuden ett välbetalt jobb och hans fru vill slå ner han. Jag hoppas att ni inte missade avsnittet och har tänkt se på reprisen.. För nu har jag spoilat en massa. Nu är jag andfådd också. HAHAHA, det där kan låta kraftigt dumt om ni inte visste att jag nyss kom in efter att ha hoppat studsmatta i pausen. Det börjar även bli lite kyligt i rummet, mitt fönster är öppet och det drar kallt. Åhnej, nu blir jag ledsen över att Beth är död. Mamman verkar så ångersfull för att hon tryckte bort dottern. Och nu är hon död. NOOOO, nu har ett av mina favoritpar i Desperate Housewifes gjort slut! Det söta bögparet. Jag älskade dom ju. JÄVLA VÄRLD! Okey det var inte det kändaste bögparet, det var Bree's son och hans pojkvän. Inte dom som hade adopterat. Förresten så borde jag stänga mitt fönster men jag orkar inte kliva upp ur min sköna breda säng och stänga det. Och sen måste jag dessutom gå ut i pausen. Jag lovade Moa att jag skulle hoppa studsmatta med henne i pauserna eftersom jag fick godis av henne. Hoho, fick nyss veta att Moa inte får gå ut något mer ikväll, så jag slipper gå ut! :D:D:D
NEEEEEJ, JÄVLA SKITMAMMA BETH HAR! HON LOG FÖRFAN DÅ HON BLEV FRI, OCH HON BLEV FRI PÅGRUND AV HUMANITÄRA SKÄL!? ALLTSÅ FÖR ATT HENNES DOTTER HAR DÖTT!
Asså ni skulle ha sett mina ögon, dom spärrades upp. Jag såg nog ut som nå.. jag vet int vad!..

SPOILERN ÄR SLUT! :D


Jag är jätteglad just nu. Samtidigt som jag är trött. Jag vet inte varför jag är glad men det kan bero på alla DailyGrace avsnitten jag sett. Ni borde kolla in hennes youtube kanal här: DAILYFUCKIN'GRACE!

Jag har tre stycken som är mina favoriter, och dom är lite långtråkiga i början, men hon börjar med själva videon efter en stund, hon har liksom lite information i början.




Och den andra är helt klart bäst! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

men din jävla idiot! då visste du ju vad deras blogg hette ( dom som kom vidare i talang)

förresten var detta ditt konstigaste inlägg hittills -.-

2011-04-27 @ 12:14:49
URL: http://photosession.webblogg.se/
Postat av: sandra

haha, tack :D grawr.. :p

2011-04-27 @ 20:56:04
URL: http://sandraal.blogg.se/
Postat av: malin

är du lesbisk?

2011-04-28 @ 00:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback