The pick of the peck. A cherry on top.

Jag har bokat klipptid. Den tidigaste hon hade som var på eftermiddagen var den 18/5 vilket är ganska bra. För då är mitt hår relativt nyklippt till skolavslutningen men det har ändå hunnit växa ut lite så att det inte är sådär fult och hackigt som det brukar vara då man är nyklippt. Jag vet inte när den där himla modevisningen med punk-tema skulle vara.. Jag tror jag är ganska nyklippt till det också. Men jag vet inte om jag verkligen vill vara med, men det blir kanske så ändå. Bara jag slipper ha en klänning eller kjol på mig så går det nog bra. Jag måste städa mitt rum. Det första Linda sa då vi kom in i mitt rum var "Fint golv du har" och jag svarade bara tillbaka "Vilket golv?". Man kan knappt se golvet för alla kläder som ligger omkringspridda. Jag måste också göra klart den där jävla hemkunskapsläxan. Min familj har varit i Piteå idag. Eller alla förutom jag, Robert följde med dom. Dom köpte en hårspray åt mig.. Men det var ju bra, jag behövde en hårspray eftersom jag gjorde slut på min. Seriöst jag har fått såna kontrollbehov över mitt hår det senaste året. Förut sket jag i det, och nu går jag inte ut utan en mössa om jag inte fixat det. Men nu när det har blivit så långt så är det svårare att ställa upp det. Mitt hår växer jätte snabbt. Jag klippte mig sist för ungefär 1,5 månad sen och då hade jag snaggat på sidorna och nu har det växt ut ungefär 2-3 cm. Jaja, nog med snack om mitt hår. Jag borde gå och lägga mig eftersom jag är jättetrött, men jag vill inte. Jag måste skriva ett jättelångt och jättebra och jättefint inlägg till er först. Detta ska bli extra bra eftersom jag inte uppdaterade igår. Stackars er. Ni var förmodligen helt förkrossade, satt nog hemma framför Dr. Phil och skyfflade i er ett paket med Coops äckliga glass. Men tillskillnad från er gjorde jag någonting igår faktiskt.. Vad fan var det jag gjorde?.. ÅH JUSTJA! Jag badade ju. Jag, Linda och Jinfi for till badhuset på motionssimmet. Jag trodde det skulle vara hur tråkigt som helst, för jag hatar motionssim. Men det blir mycket roligare om man tävlar. Vi tävlade om vem som hann simma flest längder på 35 minuter. En längd är 25 meter. Jag hann simma 34 stycken tror jag? Jag vann, men sen simmade vi lite till efter det så det blev väll 40 längder. Kraftigt jobbigt men på Lördag ska vi fara och bada igen, och då ska vi bada normalt. Inget jävla motionssim, bara roligt bad! Hoho, jag har filidutter och det har inte ni! Jag älskar filidutter. Först är dom salta, sen är dom söta och sen i mitten är dom sura. Det är awsome! Jag älskar bilden jag fått av Li dessutom. Det är en bild på Mr. Smithers i The Simpsons. Han ser ganska underlig ut. Nu lägger jag mig och sover. Godnatt mina minifiskar! :D:D


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, jag är också manisk om mitt hår. Det måste vara någon slags sjukdom. ;)

2011-04-29 @ 21:41:25
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: rebeccadahlin

Fin blogg! Allt bra? :)

2011-04-29 @ 22:17:24
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: JENNY NILSSON

fin blogg!

2011-04-29 @ 22:29:50
URL: http://sssuperjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback