BF1a

BF1a, det är vad min klass heter. Idag var det i princip bara upprop och information, sen fick man gå hem. Efter det har jag knappt gjort något, jag har så sjukt tråkigt att det inte är sant. Jag hyrde nyss en film men det är ju inte ens roligt att se själv. Filmen blev dålig eftersom jag var så uttråkad. Men filmer är jättebilliga på hemmakväll! Det kostar bara 15 kronor! Sen har jag spelat in en videoblogg eftersom jag var så enormt uttråkad, och då får ni se själva i filmen hur uttråkad jag ser ut. Jag ser nästintill deprimerad ut. Och just det! Vill ingen komma hem till mig och äta kiwi? Jag har så många kiwisar och om jag inte äter upp dom snabbt kommer dom bli dåliga, och jag vill inte slösa bort en massa kiwis. Men tyvärr kommer jag inte orka äta upp alla själv.. Jag får fixa ett kiwi-party! Imorgon ska vi fotas och typ måla självporträtt och göra en massa andra saker. Jag suger på att rita, så mitt självporträtt kommer väll bli en sträckgubbe på en häst med ett horn (en enhörning) sen ska jag ha regnbågshår. Haha.. Eller jag kanske borde försöka göra det seriöst? :)

Vet ni?! Idag nästa vecka vid denna tidpunkt så har jag varit ett helt dygn i Turkiet♥, jag längtar! Mormor är där, hon for igår. Seriöst, mormor och Gordon's hund Filippa är så sjukt gullig att det inte är sant. Hon är som en liten duracell-kanin. Först är hon helt hyper och springer omkring och biter en på tårna och 1 minut senare kan hon ligga helt utmattad på golvet. Ni ska se då hon sover! Hon ligger platt på magen med benen och armarna rakt ut :D
Här kommer bilder på Filippa och Filip. Filippa är den lilla (såklart) och Filip är den stora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback