fuck you

Jag vill klippa mitt hår, jag tror jag ska göra det direkt jag får min lön. Alltså på fredagen eller lördagen nästa vecka. Jag får mina pengar på fredagen så det är lite kort med tid eftersom vi far till Turkland på söndagen. Jag hoppas dom har någon ledig tid. Om dom inte har det tänker jag gå in i salongen med en shotgun och skrika "BITCHES, CUT MY HAIR". För jag vill inte ha någon jävla wannabe hockeyfrilla då jag far till turkland. Nej tack papperstallrik säger jag bara. Jag orkar inte skriva så mycket mer eftersom jag är på dåligt humör. Och man borde inte blogga då man är på dåligt humör. Sitter och tänker över vem man kan lita på och inte. Var ni verkligen mina vänner? Hur kunde ni göra såhär isåfall? Om ni inte säger vad jag gjort fel kan jag inte göra något åt det, men ärligt talat så vet jag vad "jag" gjort fel. Och det är ni som orsakat det och det är ni som fuckat upp allt. Fuck you.

Nu en bild på ungefär hur jag ska klippa mig. Någon blandning mellan dessa;

Blir väll i princip som förut fast utan fauxhawk delen, vi får se. Kanske gör en frisyr som passar att ha liggande men går att ställa upp om man vill? I would like that för annars skulle jag dö om jag aldrig kunde ställa upp my hair. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: J.

Meeehh, du är ju fin i håret nu!! :D

Jo jag hoppas den bli bra! Men fett ont, och som den mes jag är så kommer jag säkert börja grina! :h Jag lovar ja att du ska få se den! :D

2011-08-17 @ 04:06:24
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: J.

Så det är du som är hockeyspelarn då? ;) Fauxhawk? Haha, lät som ett annat språk. Eller som en hockeyklubba ^^

Jag tänker inte ens klicka upp den youtubesidan, ännu mindre kolla på filmen! ;) Först efter jag har gjort tatueringen såklart! :3

2011-08-17 @ 17:00:36
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback