innebandy

Mina. Ben. Ouch. Påminn mig om att nästa gång jag ska göra något viktigt som en innebandy uttagning så ska jag förbereda mig, det vill säga fara ut och springa. Det gick iallafall bra ändå förutom att det gick väldigt trögt i slutet eftersom jag var så trött. Och i början.. Fyfan vad fult det var. Vi värmde inte upp genom att springa eller något, vi började bara direkt med övningen "ormen". Då det var min tur att springa och få en passning för första gången så försökte jag ge allt redan från början så att dom inte skulle tycka att jag var jättelat. Och vad gjorde jag då om inte snubbla på absolut ingenting (mina egna fötter) just innan jag skulle ta bollen, och sedan falla platt på golvet. Det var som om allt stannade upp och alla tittade på mig, det var så fult. ÅÅH, ta mitt liv. Jaja, dom vill iallafall att jag ska fortsätta träna med dom, men jag är inte säker på om jag vill. Träningarna på måndagarna är så sena så jag skulle inte vara tillbaka i lägenheten förrens tidigast halv 12 på kvällen. Jag ska testa träna med -96 laget i öjebyn då jag kommit hem från Turkiet och se om det verkar bra, för det känns bättre att träna med ett lag som ligger lite närmre. Jag har iallafall haft träningsvärk hela dagen efter innebandyn, fyfan. Sen åt vi pizza, bakade kladdkaka som jag inte ätit än, gick till ICA och köpte is-thé för att sedan märka att jag inte inhandlat någon tillbringare. Nu på kvällen har jag packat upp alla mina grejer och städat. Så nu kan jag säga er att jag officiellt är pitebo igen! Emelie sover här till på måndag, på söndag kommer mamma. Och då dom far på måndag så blir jag alone i en vecka innan hela familjen kommer hit igen, denna gång för en avresa till Turkiet! ♥

Nu ska jag sova för jag är väldigt trött, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: J.

host Charm host (???!!) Haha.

Näenäe, det går jag inte alls med på! ;)

Gick det bra på uttagningen då förutom snubblingen? Jag kan verkligen se dig framför dig när du snubblar och tror att du kan flyga ;)

2011-08-21 @ 23:34:29
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: J.

Men hallå! Du måste ju blogga så att jag har någonting att göra om dagarna! ;)

2011-08-22 @ 01:19:39
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: elin

Nejmen jag tog bara ut den där järntråden jag hade i armen som jag fick insatt sist jag bröt den, så det har inte hänt nåt :)

2011-08-22 @ 18:11:24
URL: http://elinlestander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback