Middag på Subland♥

Framför mig väntar timmar med plugg. Så drygt att jag gjorde klart Svenskan, Engelskan och Pedagogiken igår, och idag då jag pluggat klart allt så fick jag en massa mer saker. Är tvungen att göra klart till sidan 25 i matteboken och hela andra kapitlet i naturkunskapen. Men matten går nog lätt, det mesta kan jag i det kapitlet vi jobbar med nu, man får hoppa över dom uppgifter man kan. Jag höll på att få en hjärtattack idag. Jag hade farit hem för att äta på lunchen och då jag stod och diskade mina bestick efter att jag ätit klart så hör jag hur någon stoppar nyckeln i låset. Under några millisekunder ser jag framför mig hur jag tappat nyckeln på väg hem från skolan och nu är det en mördare som kommer och hackar upp mig, istället kommer mamma och pappa in genom dörren! Varför ska dom skrämma mig så?! Jag blir så paranoid av att bo ensam, på kvällarna kollar jag minst 10 gånger ifall jag låst dörren och varje gång jag hör något ljud från trapphuset så springer jag till dörret och kollar ut genom det där kikhålet. Iallafall, då jag slutat skolan så följde jag med mamma och pappa till elgiganten, efter en lång stunds övervägande så köpte jag en kamera. En del i min klass vet nog hur stor beslutsångest jag hade.. Det blev iallafall en Canon Powershot A2200. Jag är väldigt nöjd med den hittills, det roligaste med den är att den har funktionen "FishEye", jag tog ett kort på pappa med det och han såg väldigt fet ut, typ sjukligt fet. Aja, sen åt vi middag på Subland och sen for dom hem igen. Och nu tänker jag plugga ihjäl mig, jag måste bara få säga att jag älskar mitt pennfack, och mitt pandasudd. Jag och min lillasyster bråkade om vem som skulle få det, jag vann såklart ;) Och jag har ju dessutom köpt nya skor idag! Eller mamma har köpt dom åt mig, men jaja. Ett par Etnies, jag har alltid velat ha såna men dom är så dyra, men nu jävlar, nu var dom på rea och dom kostade bara 99kr! :D


Kommentarer
Postat av: J.

Vad fin du är som tycker det! :) Du var faktiskt en av dom första som jag visade den för. Vet inte varför, men jag kände bara att du skulle vara en av dom första. Du verkar vara en så otroligt härlig brud och jag vill verkligen lära känna dig!

Btw, jag kommer på kiwiparty ja, även fast jag inte tål kiwi! ^^

2011-08-27 @ 00:20:26
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback