Skola

Nu är jag trött. Så jag tänker lägga mig så snart jag är färdig med detta inlägg. Idag har jag lagat korvstroganoff, jag brände den lite. Men det gick att äta ändå.. Justja! Sen har jag ju varit med Jennifer idag! Det var kuligt, vi åt glass till lunch. Påminn mig om att inte göra det igen, för det håller en inte mätt så länge. Just nu håller jag iallafall på med att packa skolgrejerna. Jag älskar min mogenhet då det gäller att välja skolmaterial. Jag valde pandasudd, och ett pennfack med pandor på. Men dom var så gulliga, så jag var bara tvungen att köpa dom! Nu tänker jag sova för jag ska upp tidigt imorgon. Och ni får räkna med lite dålig bloggning snart eftersom jag ska till Turkiet på söndag. Och jag ska plugga ihjäl mig innan vi far så jag får så mycket arbete som möjligt gjort, jag ligger helst inte på stranden och räknar matte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback