BACKELIBACK

Fixade mig en tillfällig, enkel design. Någon dag i veckan kommer en headerbild tas, EN NY OCH FRÄSH EN. Så då kommer en bättre design. TRYCK PÅ F5 OM NI INTE SER DEN.
SÅ! En fin liten uppdatering på vad som hänt under denna.. månad, kanske skulle sitta fint! FÖRFANIMIG. Skulla passa som handen i handsken! HELLYEAH. Dett har då hänt:
  • Jag har varit jättemegasjuk och inte tränat innebandy på ungefär tre århundraden. Ledsen flicka.
  • Ätit en massa skitmat.
  • Blivit singel.
  • Legat hemma och tröstätit.
  • Blivit glad igen.
  • Kommit hem till Arjeplog och umgåtts med mina vänner, som jag saknat otroligt mycket.
  • Firat jul i Älvsbyn! Mysigt.
  • I julklapp fick jag bland annat en ny dator, ett playstation 2, spel, pengar, kläder, presentkort och mycket mer.

Och just nu så känner jag mig lite underlig. Emelie skrattar, åt att dom filmat min näsa underifrån, så den ser ut som ett spjut. Och hon kan inte andas eftersom hon tyckte att det var ganska roligt. Robert har nyss dansat till high school musical och jag har suttit här och skrattat och varit lite halvt osocial. Jag har filmat lite grejer på sistone. Så det blev två fina videos, en från då jag var sjuk och en halvt konstig video från då Emelie och Moa sov hos mig i Piteå.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback