Ett äckel

Fick inte mycket sömn inatt, spydde istället. Var väl trevligt. Magsjuka ♥ Rebecca. Men nu mår jag bra, magen gör inte ont längre, ingen mer spya har kommit ut ur min mun sen imorse, blekheten från mitt ansikte är borta.. Nej justja, jag är permanent blek eftersom solens strålar hatar mig. Huvuvärken är också borta, men inte min ryggvärk. Har suttit vid datorn för mycket idag. NÖRD. Jag vill lana med Robert, Emelie och Tina, men min mage valde att vända sig själv ut och in, så jag kan inte. Dumma magejävel. Tror jag skrev att Emelie fått en baslåda i julklapp? Iallafall, jag har rummet brevid henne, mitt rum vibrerar och jag kan inte höra mina egna tankar. Sen for hon till Robert, så då tog jag över baslådan och gjorde samma mot mina familjemedlemmar som Emelie gjort idag. Jag är hungrig. Jag har riskakor. Jag har coca cola. Det är lite bra att ha magsjuka, för mamma och pappa övergöder mig med cola.

Några fler toalettbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback