toalettbilder

Var inne på toaletten och tog bilder, det är det enda stället i hela huset där man kan få lite bra ljus för att ta kort efter att det blivit mörkt ute. Det blev många bilder. Fula bilder. Ni ska få se dom snart. Just nu är jag trött, min hyperaktivitet och high on life glädje har gått över lite för stunden. Eftersom jag blev trött, var uppe till klockan 5 igår morse, vaknade klockan 11 idag. Sov över hos Roberto med Emelo. Vi tog en liten promenad, i snöstormen. Emelie såg ut som en snögubbe med kläder på.

Vi åt middag hos farmor idag, vi åt konstant i ungefär 2 timmar. Först åt vi julbord, sen gick alla och satt sig i soffan och dylikt för att "smälta maten" tills vi skulle äta efterrätt, men på soffbordet stod det en godisskål, så alla satt och åt då också. Sen åt vi efterrätt, någon fluffig-mousse-vit-choklad-grej, den var god. Jag åt för mycket och började må illa. Som vanligt, jag äter alltid för mycket. De senaste dagarna har jag ätit så mycket att jag nästan glömt bort hur det känns att vara hungrig. Just i detta nu sitter jag och trycker i mig godis, dricker is thé som smakar kylskåp och mår lite smått illa eftersom jag inte slutade äta då jag väl kom hem från farmor och farfar. Det här börjar bli lite sjukt, kanske borde lugna ner mig lite på frossar-fronten.

Här får ni bilden på snögubbe-Emelie. En bild på mig och Emelie efter att vi ätit julbord, jag var fortfarande överpeppadtjej.com men Emelie var för mätt för att ens orka se glad ut. En bild från vårat lilla lan-party. Och några toalettbilder.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha tack! :)

2011-12-26 @ 23:16:52
URL: http://awesomenessphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback