fucking magsjuka

Jag vet inte vad det är med mig, men all min inspiration till att blogga är helt försvunnen. Allt bara försvann. Just nu borde jag dessutom ligga i sängen och sova för jag är så trött. Är helt utpumpad eftersom jag fått springa upp och spy hela natten, har nog bara sovit ungefär en timma inatt. Jag hatar magsjuka så det är tur att det inte är så ofta jag har det. Jag klarar inte av att sitta hemma och göra ingenting, men just nu mår jag bra. Det är det som är så stört, för då jag har magsjuka så spyr jag oftast under hela natten och sedan dagen efter mår jag hur bra som helst förutom att jag är trött såklart. Så nu måste jag bara sitta hemma i två dygn eftersom man måste vänta 2 dygn sen man spydde sist innan man är smittfri = Jag får fara på jobbet på fredag! Och som tur var förlorar jag inte så jättemycket pengar. Det är bara idag som jag förlorar 300kr, men imorgon får jag sjuklön och då förlorar jag bara 20% av lönen vilket betyder att jag förlorar 360kr. Varför kunde inte den jävla magsjukan vänta 3 dagar? I'M LOSING MONEY HERE! Det är tur att det finns cola iallafall, det är typ det enda jag behöver då jag är magsjuk. Men nu har dom tagit bort det medlet i cola som gör att man mår bättre. Men whatever. Emelie har iallafall bakat brownies och drömmar idag, och det var jättejätte gott. Kanske inte så smart av mig att äta kakor några timmar efter att jag spytt. Men jag kunde inte hindra mig, och jag är ju i princip frisk förutom att jag kan smitta folk än. Jag får sån lust att gå omkring och spotta på folk så att dom också blir smittade och får lida som jag. För om jag ska måsta lida tänker jag inte vara ensam. YOU ARE GOING DOWN WITH ME BITCH.

Ja det är väll det här min dag har bestått av.

Sova. Dricka cola. Och ta fula bilder på en skabbig Rebecca som ingen egentligen borde få se.


Kommentarer
Postat av: Iza

Aaw men du är jättesöt ju! Fast du är sur och trött <3

2011-07-21 @ 15:47:20
URL: http://izatown.blogg.se/
Postat av: lm

Krya på dig söta du! <3

2011-07-22 @ 01:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback