Piteå dansar och ler

Tjue, ikväll far jag och La Familia till Piteå. Jag längtar så jag dör tills på Lördag, då ska jag se på Veronica Maggio, men hon är ingenting jämfört med dom andra jag ska se.. THE FUCKING ARK. Jag är jätteledsen över att dom ska splittras. Men whatever, jag ska äta FRITERAD KYCKLING imorgon på Thai Garden, så det är lungt. OOOHH, justja. Jag har kommit på en positiv sak med att blogga, man packar finare så man ska kunna ta kort på det sen. För annars brukar jag bara snöra ner grejerna i väskan en halvtimma innan vi ska fara. Jag ska göra något tidsinställt vackert inlägg åt er också! Men det blir förmodligen något litet inlägg i Piteå eftersom jag har med mig internet. By the way, någon i Piteå som läser detta som har lust att träffa lilla mig? Snälla söta rara Pitebor i min ålder, vill ni rädda mig från mina småsyskon? ;) Visste ni läsare att jag har bott i Piteå? Jag flyttade till Arjeplog då jag började 2an.. *Intresseklubben antecknar*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback