Rebecca Holmgren

Har inte presenterat mig på riktigt i bloggen så tänkte göra det nu :)

  • Jag heter Rebecca Anne Jessica Holmgren och föddes 1995 den 9onde Oktober
  • Jag bodde i Arjeplog då jag föddes men sedan flyttade vi till Piteå efter något år. Då jag gick i tvåan flyttade vi tillbaka till Arjeplog och där har jag bott tills nu. Till hösten flyttar jag tillbaka till Piteå för att gå skola.
  • Jag är oftast på bra humör och om jag ser fram emot något så är jag överentusiastisk flera veckor innan och pratar om hur mycket jag längtar till den saken som jag ser fram emot. Men jag är ganska lättprovocerad, speciellt då Moa eller Robert bestämmer sig för att göra mig irriterad ;)
  • Om jag vill kan jag irritera skiten ur vem som helst. Och förut var jag ganska jobbig att ha som elev i skolan. Jag fick en lärare att gråta en gång. Som tur är så har jag skärpt mig nu! :D
  • Jag älskar många saker: Innebandy, fota, mina vänner, att bada, hello kitty, regnbågar, enhörningar, såpbubblor, lekparker, fotboll, min dator, godis chips och glass, armband, att lägga sig i en renbäddad säng.. osv.
  • Min musiksmak är ganska varierad, lyssnar bland annat på The Ark, Veronica Maggio, In Flames, Raubtier, Bruno Mars, Plain White T's, Nevershoutnever, JEDWARD<3, Lady gaga m.m
  • Mina absoluta favoritfilmer är: The Runaways, Flipped, Imagine me & you, Boy's don't cry
  • Jag älskar att sjunga och jag går oftast och nynnar på någon låt. Sjunger jämt med i låtar då jag lyssnar på musik. Jag älskar också att spela gitarr och har gjort det i snart 2 år nu.
  • Jag tycker inte om; Justin Bieber, ärtsoppa, surströmmingslukten (och smaken), människor som inte säger vad dom tycker, folk som inte kan glädjas över små saker.
  • Jag är faktiskt ganska blyg inför folk jag inte känner och jag är väldigt rädd för att göra bort mig offentligt. Men om jag är hyperaktiv eller övertrött så bryr jag mig inte om vad folk tycker. Då blir jag helt crazy :D
  • Ibland vaknar jag upp med en stark vilja inom mig som säger åt mig att jag vill göra något annorlunda just denna dag. Hela såna dagar går jag runt och försöker komma på saker att göra och är jätte entusiastisk och överlycklig. Men jag kommer aldrig på vad för annorlunda sak jag ska göra den dagen så den brukar sluta med att jag sitter framför datorn som vanligt. Eller så gör jag något helt spontant.
  • Då jag är arg på någon så ser jag framför mig hur den personen dör på flera olika hemska sätt.
  • Ibland har jag helt awsome fantasi, I'm telling you. It is epic.
  • Jag älskar serier som Desperate Housewifes, Grey's Anatomy, Cougar town, Skins, Glee..
  • Jag har en mamma, en pappa och två småsyskon.
Nu har ni fått veta ganska mycket om hur jag är som person.. Om det är något mer ni vill veta så är det bara att fråga! :D

Jag och lillasyster Emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback