TUGGUMMIBUBBLOR

Timbuktu – Resten av ditt liv Lyrics
Har tänkt på det länge, verkligen tänkt
Hur jag skall få dig att förstå hur det känns
Hur jag skall närma mig detta, våga berätta
Släppa, få hjärtat å lätta



Bara för att den låten är ren fucking jävla lycka! I'm telling you, jag känner mig hög just nu. Som om jag hoppar på tuggumibubblor som leder till en stig, och just denna stig leder till enhörningslandet. För jag står fast vid att enhörningar finns, jag tycker dom borde finnas och alla som säger annat är PARTYPOOPERS! Men hallå jag kan härmed meddela att jag ska ta tag i mitt vackra bloggande AND I'M BACK STRONGER THEN EVER! Jag har även en ny design, och då Li kommer hem kommer jag få en ännu nyare design men det är inte förrens om typ en månad. Och hon hade världens bästa idé! REGNBÅGAR. Det är ett enda vackert underbart ord som beskriver hela mig. Jag tycker om att se mig själv som en vandrande regnbåge även fast det inte är så. Men kanske på insidan? Snälla låt mig vara regnbågsskimrande på insidan? Pleeaaaaseeee?! Om jag var det skulle jag bli överlycklig, i'm telling you! På onsdag ska förmodligen jag och Emelie till Piteå, sen kommer la familia på torsdag kväll. För då är det PDOL, AHYEAH. Och jag ska se real fucking Veronica Maggio och The Ark, är jag i extas eller är jag? Jo det är jag. Väldigt extasaktigt beteénde har jag iallafall för jag känner för att rida på en elefant. Elefanter är stora. OOOOh, imorgon ska jag vara med Amanda! KÄNN PÅ DEN NI! Och jag längtar för det var ett tag sedan vi träffades, tihihihi. Okokokok, ni ska få en överdrivet fin bild eftersom jag är på gott humör och skiter i om folk skrattar åt mig :D


Kommentarer
Postat av: Zu

Hej Rebecca,



Hoppas allt är väl och att du har en toppen sommar! Ser att du gillar Timbuktu. Jag ville bara tipsa dig om Sveriges Radios webbsida Gilla, som nu gästas av just Timbuktu! Kika in på www.sverigesradio.se/gilla och lyssna på vad han gillar och tipsar om för radioprogram och varför! Förhoppningsvis hittar du något kul eller spännande att lyssna på!



Vänligen,

Zu

2011-07-27 @ 13:36:48
URL: http://www.sverigesradio.se/gilla
Postat av: Sandra

låter som att du har hittat din inspiration igen! :)

2011-07-28 @ 20:35:00
URL: http://sandrapeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback