Helbra

Okej jag har inget vettigt att skriva. Jag har ägnat mig till nästan bara en sak idag. Fixat min gummibåt. För en viss snorunge har rivit sönder mina åror så dom var jag tvungen att laga, på ett väldigt fult sätt. Snorungen hade även, förra sommaren, hett ut min båt i vattnet och satt fast ett träkors i båten och sedan slängt i skumgummi och mossa. Jaja, jag tänker skriva ett bättre inlägg imorgon då jag laddat in bilderna i datorn, för då jag har gjort det har jag saker att skriva om. Men just nu vill jag bara lägga mig i min renbäddade säng för den luktar så gott. Den ser så fin ut just nu, ett rosa lakan och ett täcke med ett grönt påslakan med fruktmotiv på. Och regnbågskuddar! Men jag är inte trött än, så jag kommer inte kunna somna.. Jag ska köpa en ukulele inom en snar framtid! Bara så ni vet :D Och nu kommer en förstoring av en bild jag la ut igårkväll/natt. Bara för att jag tycker om ljuset, och för att jag börjat fatta det här med ljus och sånt liteliiiite grann, men jag vill ha ett bättre objektiv till våran kamera :) Godnatt!

Denna är lite suddig ändå, det förstör lite :(

OOh, kolla här, en jättefin blomma! Okej det är bara en smörblomma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback