Hello child, come sit in my car.. I have candy..

Här sitter jag, på en knarrande stol och med huvudvärk. Jag vill bara bli trött så jag kan somna någon gång. Min säng ser lika inbjudande ut som den gjorde igår, och den luktar fortfarande renbäddat. Men den är så stor, och jag borde verkligen inte klaga om att jag har en stor säng. Men den är fan nästan dubbelt så stor som en vanlig säng, och jag sover ensam i den. Den är 1.60 bred vilket betyder att jag kan sova tvärs över den. Okej kanske fattas typ 5 centimeter då. Men titta bara på den!:



Vackert. Kolla vilka fina fruktdjur som är på täcket!
Jag har spenderat kvällen med att titta på en massa Jedward videos. Och då menar jag en massa fula/konstiga/random videos. Jag letate åt den fulaste skiten man kan hitta.. Kolla bara på detta:



Ja.. Detta tyder ju bara på att jag haft väldigt tråkigt, förmodligen lika tråkigt som Jinfi haft det ikväll också eftersom hon redigerat sina bilder och photoshopat dit en bil som säger "tuut, tihi". Jag har då tagit en massa fula bilder. Bland annat dom där bilderna som var i inlägget innan det här. Sen en massa på mig i min onepiece. Och jag ska visa er en bild som inte blev som den skulle. Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord, och denna bild säger ungefär "Kom här lilla flicka, kom och sätt dig i min bil, jag har godis ;)".



Jag blir nästan lite rädd för mig själv då jag tittar på bilden.. Jag märkte för ett tag sedan att min fina gummibåt läker luft, för den var helt pumpad igårkväll, och nu har det farit ut skitmycket. Det måste vara ett hål någonstans. Jävla snorunge som släpat min båt överallt. Och jävla snorunge som fuckat up mina åror. Dom var halva, så jag lagade dom med två träpinnar + en massa skruvar. Titta:



Vilket jävla mästerverk. Dom höll iallafall ett tag, men vid en del tillfällen då vi var ute på sjön så lossnade ena halvan av åran och flöt iväg i vattnet. Då fick alla panik och rörde sig i båten vilket ledde till att det blev vågor så att åran flöt iväg ännu längre bort. Men med en åra kvar och några amazing paddlingskills så fick vi tillbaka den andra åran! Jag har konstaterat nu i efterhand att min båt var kraftigt slöseri med pengar. Den kostade typ 1500kr och jag har använt den några gånger, varför köpte jag den ens? Den är stor, och det är ganska roligt att åka omkring i den, men inte så roligt att man spenderar ett och ett halvt tusen på den. Fast det ryms ju typ 4 pers i den :)



Jag tycker om väskan som sitter fast på insidan av båten jättemycket. Vi köpte godis och dricka och tog med oss. Dock blev det inte lika harmoniskt som vi tänkt oss. Jag föreställde mig att vi skulle sitta i båten med filtar omsvepta om oss på en stilla sjö och äta godis. Istället så satt jag min filt så att jag skulle slippa sitta på den blöta handuken under mig som var ovanför hålet som läkte in vatten i båten. Och Emelie fick sitta på ett annat större hål vilket gjorde att det såg ut som att hon hade kissat ner sig. Och Robert satt i mitten, och då rinner det ju en massa vatten till honom. Sen var det en massa myggor. Och sen gick årorna sönder igen, och mer vatten kom in i båten efter det. Så jag fick sitta längst fram i båten med en åra och paddla resten av vägen. För vi hade drivit ut jättelångt då vi skulle vila och äta lite godis och lyssna på radion som jag hade tagit med mig som knappt funkade. Sen så åkte vi med båten genom strömmen, vilket inte var så äventyrligt som vi trodde. Det gick typ bara lite snabbare än då man paddlade, fast då slapp vi ju paddla själva vilket var ett plus eftersom jag var så sjukt trött i armarna.
Nu tänker jag lägga mig och se på miss secret agent och försöka sova :D
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback