jag hatar rubriker

Okej jag har varit borta ett tag, men jag har inte orkat blogga. Det är varmt i mitt rum, och det är en massa glas och skålar överallt som jag inte orkat ta bort, fyfan vad lat man är. I morgon far familjen till piteå, så jag måste tvinga någon av mina kompisar att sova här. För jag vågar inte sova hemma lonely. Jag har varit så sjukt trött idag. Det kanske berodde på värmen eller för att jag somnade 3 och vaknade 7. Och jag kan verkligen inte förstå hur jag kunde vakna så tidigt. Och vet ni vad som väckte mig? Amanda som gäspade. Som tur var somnade vi om igen och då vaknade jag halv 10 av att Amanda stod nere i köket och vispade grädde. Det känns som att jag varit en tråkig person idag. För jag var så trött att jag inte orkade göra något. Om jag hade velat hoppa nerför en bro och drunkna i vattnet så hade jag inte orkat hoppa. Det förklarar nog min lathet idag. Sen for jag till Robert där jag fick en jättegod sockerbomb till tårta eftersom han fyllde år idag. GRATTIS IGEN BÄJB! Och då blev jag helt störd av allt socker och gick lös på Robert's salta pinnar = Rebecca lekte valross. Sedan lekte jag mask på studsmattan. Påtal om maskar. Jag drömde en skitful dröm inatt, för jag drömmer jämt sjuka saker då jag sover över hos folk, varför vet jag inte. Jag drömde iallafall att jag var barnvakt åt en babylarv, som såg ut som en tjock mask. Så rymde den och jag sprang barfota ut i skogen efter den och då trampade jag på en massa granbarr som satte fast sig i foten och då jag drog ut dom så blödde det under hela mina fötter. Men jag fick iallafall tag i tjockisen till larv. Och påtal om tjockisar! Jag såg southpark för en stund sen, det är så jävla fult. Jag älskar då Cartman säger "Screw you guys, I'm going home". Jag har också sett Not Another Teenage Movie idag, jag älskar hur mycket dom driver med såna där tonårsfilmer. Dock var det en scen som inte var så fresh. En gammal tant journalist förklädde sig till elev, och en annan elev's syrra som var typ 18-19 år lärde den gamla kärringen hur man hånglade.. Mums.. Eller så inte. Jag hatar att jag är så jävla feg. För då någon ber mig att spela gitarr så blir jag helt störd och typ pratar bort mig. Pappa och några fler var tvungna att muta mig med 300kr för att jag skulle spela på släktträffen, och jag var nära på att inte göra det ändå. Och påtal om ingenting, jag är sugen på cola. Jag drack minst 10st coca-colas på släktträffen. Men nu ni, nu ska ni få några vackra bilder från idag. Och godnatt, sov gott, dröm sött, ses imorgon, om jag nu orkar uppdatera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback