OH-OH-OH-OH-OOUUOOHHH, I'M TUMBLING EVERY DAY!

Jag älskar seriöst tumblr. Man hittar så sjukt många roliga saker där. Jag och Robert har suttit här och skrattat åt en del fula saker, kanske mest för att vi är övertrötta? Ni måste gå in och kolla på www.icanrelate.tumblr.com för dom har en massa roliga och jättefula grejer. Några exempel kommer nu :)

Det där var dessutom inte dom roligaste grejerna.. Men ni kanske inte ens tycker dom är roliga? Jag har nog lite annorlunda humor? Jag har iallafall gått på promenad med Li nu, okej det var typ 2 timmar sen.. Men jag har inte orkat skriva något än, jag har också hunnit fara ut med Emelie och Robert. Vi drog till dagiset, jag orkade inte byta om från min onepiece så självklart mötte vi flera bilar med personer som vi kände. Vi mötte även en full tjej som skrek "DÄR KOM EN GRÖN PERSON" då vi åkte förbi. Ja.. Jag har så sjukt mycket träningsverk i ena benet, i det benet som man sparkar med då man åker longboard, just nu hatar jag min longboard eftersom jag ramlat flera gånger och typ fläkte upp huden på handen och fick stora skrapsår på mina ben och på magen. Jag har en bild på mitt fina sår på handen, vill ni se det? Det är faktiskt bara en sårskorpa just nu :p
Det var mycket äckligare förut innan det hunnit bli en skorpa. För då jag just hade ramlat så fläktes huden upp och jag var tvungen att klippa bort det. Och nu har det varat.. Fräscht? Nej. Men ska jag lida så ska ni få lida med mig. Det dåliga är att det går upp varje gång jag rör på handen så jag kan inte spela gitarr normalt. Jag märkte nyss att mitt armband som man stänger genom en magnetgrej fastnar på datorn. Jag fick det i skolavslutningspresent av Irma. Ni kan få se det också! :)
Jättefeeeeeen. Jag funderar på om jag ska göra nå sodastream, jag älskar kolsyratvatten så det är bra att vi köpt mer kolsyra till sodastreamen. Mamma brukade köpa hem kolsyrat vatten i flaska förut men det får jag inte dricka längre eftersom jag drack upp allting direkt. Men nu jävlar funkar våran sodastream igen! Jag fick en sodastream i skolavslutningspresent som jag ska ha i lägenheten!! (utropstecken)! Robert vill att vi ska gå och lägga oss, men emelie tycker inte det. Jag tycker det men isåfall vill jag smyga upp för trappen upp till mitt rum, tiiihiii. Men då blir Emelie och Robert arga, för dom tycker att vi ska sova på samma ställe. Vilket jag inte håller med om, för om jag har en stor skön säng på 1.60 uppe i mitt rum, varför ska jag sova i en liten och hård 90 centimeters bred säng här nere? Nej tack du säger jag bara. Nu börjar jag faktiskt bli lite trött, jag borde nog lägga mig snart, men jag väntar tills dom somnat sen ska jag smyga upp till mitt rum! :D:D HEHEHE, BUSIGT! :D
Vi sitter och ser på barnprogram, såg nyss powerpuff pinglorna. Det var någon störd gubbe som skrek så att flingpaket ramlade ner från någon vägg. Sen åt han upp alla flingorna i paketen. Han åt så snabbt att han blev andfådd.. Men nu ni ska jag sova snart era små konkelbär.

Kommentarer
Postat av: Stinadavidsson

Läskigt, jag hade jävlart exakt likadant sår i handen och på samma ställe då jag ramlade med cykeln :o

2011-06-20 @ 00:50:00
URL: http://sweetstiina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback