övertrötta skitungar

OM DESIGNEN ÄR HELT STÖRD, TRYCK PÅ F5

Igår tänkte jag, Emelie och Moa dygna. Fast vi gick och la oss kring 6. Men vi har haft roligt iallfall, ni som var inne på min blogg igår natt och idag fattade nog att vi haft det lite kul. Jag skulle byta bakgrundsfärg på bloggen, och då "fuckade allt upp sig". Men egentligen hade vi sparat den normala stilmallen på en annan blogg och så gjorde vi om den här helt, bara för att vi ville se Li's reaktion. För hon vägrade hjälpa mig med en design om jag ville att bakgrundsfärgen skulle vara orange. Så då ändrade jag och Emelie den. Men Li var inte hemma så det sket sig. Vi spelade iallafall in en video igår. Där får ni se en övertrött och dryg Emelie och en ännu mer övertrött men skelögd Rebecca. Sen en väldigt trött Moa som blir hotad till livet av Emelie om hon inte somnar. Det fula var att först så hotade Emelie Moa med att slå henne om hon inte somnar och sen då hon väl somnat så går vi och håller för näsan på henne, för då vi gör det får hon ingen luft så hon öppnar munnen, och då ser hon ut som en delfin och så ser hon helt borta ut. Men sen då vi vill att hon ska vakna på riktigt så blir hon skitarg på oss och slår oss. Men hon vaknar tillslut iallafall. Ni får också se hur man smyger alá Rebecca style. Men dom 2 första minuterna är ganska sega, det blir bättre då jag tar kamerna och filmar ;)

Kommentarer
Postat av: melissa

jättekul att du är med och tävlar med din jättefina bild!:) den är med i tävlingen!;)

2011-06-24 @ 14:28:34
URL: http://melimelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback