DOLLARSTORE OCH IKEA

Sitter och dunkar Magnus Uggla och Gyllene tider! Jag älskar såna här gamla låtar, och Magnus Uggla har jag alltid älskat. Då jag var liten avgudade mamma Uggla så såfort vi skulle åka bil någonstants sattes en skiva med Ugglas låtar på. Och nu kom jag på att jag är tvungen att packa till resan till Haparanda imorgon. Vi ska övernatta där och fara hem på söndagen. Och det betyder att jag måste gå upp klockan 6 åt morgonen. Jag som hade sett fram emot att sova! Jag har varit så sjukt trött hela veckan. Jaja, idag har jag varit i Arvidsjaur med några kompisar. En del grejer var lite jobbiga tillexempel att vi gick till dollar store, och var där i 2 timmar, sen gick vi tillbaka. Jag hade inte suttit ner på 5 timmar och det var så skönt att sitta ner. Sen var "VI FÖLJER EFTER REBECCA, GÅ PÅ LED OKEJ?!" ganska jobbigt. Och väldigt fult.. Sen såg vi några fulla killar som log mot Jinfi och som hoppade omkring och skrek på något språk jag inte förstår. Sedan åt vi på tre kronor, och jag, Emelie och Robert bestämde oss för att dela på en JUMBO EXTRA LARGE PIZZA. Det är en familjepizza för cirka 7 personer. Men vi var fast beslutna vid att äta upp den, för den kostade ju pengar och då ska man inte slänga bort något. Jag kan bara säga att vi gick därifrån trötta av all mat och alla mådde nog väldigt illa. Speciellt då vi skulle gå på toa och det luktade bajs i toan och det var kletat bajs på golven.. Annars har det varit en bra dag! Jag köpte ganska mycket små leksaker och badringar och sånt på dollar store dessutom, hon i kassan kollade väldigt underligt på mig eftersom det antagligen såg ut som om att jag hade handlar till ett strandparty för 3-åringar. Men det var ju faktiskt till skolavslutningen. DET KOMMER BLI SÅ SJUKT SKÖNT ATT GÅ UT! Och sen flyttar jag, helt ensam till Piteå. SKDJFNSADKÖFJNASN, ASSÅ SHIET. Kommer inte blogga under helgen, OM jag inte får låna mammas mobil och mobilblogga ;);)

Hejdå alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback