GAAAH

Åh jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt.. Vi fick veta våra resultat på nationella i matte och svenska. Fick VG i matte så mitt betyg kommer höjas från G till VG. Fick även MVG i svenska, och där höjs förmodligen mitt betyg från VG till MVG. Har sett på Criminal minds med mamma nyss. Vet verkligen inte varför jag såg på det, jag hatar såna program. Nu kommer jag inte kunnda sova, även fast criminal minds inte är så läskigt så blir jag ändå väldigt paranoid. Då jag ska försöka sova och jag stänger ögonen så får jag panik och måste kolla mig omkring i rummet efter eventuella mördare. Då jag inte ser någon som vanligt stänger jag ögonen igen, i ungefär fem sekunder då innan jag gör om hela proceduren igen. Och bara så ni vet så kommer det vara en våldtäktsman i erat rum i natt. Oh shiet, jag blev rädd bara av att skriva det där. Nu ser ni hur lättpåverkad jag är då det gäller att sova. Om jag sover hos folk får det verkligen inte, under inga omständigheter vara spökhistorieberättande. För då kan jag inte sova på hela natten. Förutom om jag blir så utmattad av att ständigt kolla runt i rummet efter spöken och mina ögon faller igen hjälplöst. Men om folk har berättat läskiga saker för mig brukar jag inte somna på hela natten. Och det kan förklara varför jag somnar så sent. För jag kan inte slappna av på länge efter att jag gått och lagt mig. Så om jag vill somna klockan 11 borde jag egentligen gå och lägga mig klockan 9. Och nu är klockan 11 så jag kommer inte somna förens klockan ett. Och det vet jag redan nu. Jag kommer också vara så trött åt morgonen att jag inte kommer kunna hålla uppe ögonen. Så då kommer jag bara slå av alarmet iställer för att snooza som jag alltid gör då jag är trött. Så kommer jag försova mig som vanligt och vakna 10 över 8. Det har hänt hela den här veckan och hela förra veckan. Samma procedur, om och om igen. Inga bra sovvanor jag har.

Passande bild.. Men den är ju söt, så jag kanske lugnar ner mig lite och kan förhoppningsvis somna tidigare ikväll.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin

Det är synd om pepparkakan där. :c

2011-05-20 @ 10:55:59
URL: http://nemoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback