HEMMA ♥

Är nu hemma från Haparanda. Har köpt några småsaker till lägenheten och skolavslutningskläder. Har haft väldigt roligt också, det var ju Irma som fyllde 80 så släkten följde med. Och Lada var ju med såklart, vilket gjorde resan ännu roligare. Vi skrattade mycket, eller JAG skrattade, åt: "Var är pengarna?! Vilka pengar? :O". Sen åt jag friterad kyckling med ris på en kina restaurang, och det var så sjukt jävla gott. Sedan fick jag och Lada sittsår eftersom vi satt där så länge, så vi sprang ut ur restaurangen och hittade en fotboll med för lite luft i som vi passade till varandra. Sen sov vi på ett vandrarhem, och jag kan bara säga er att jag inte skulle vilja bo i Haparanda. Det finns bara folk på IKEA men sen då man kommer till där husen och sånt är så är det helt jävla öde. Som en spökstad. Nu kommer iallafall ett par bilder på några saker jag inhandlat.

Och detta är då mina skolavslutningskläder, är faktiskt väldigt nöjd med dom! :D


Kommentarer
Postat av: lm

Hahahah, tänk nu lite på stackarna som bor i Haparanda! ;)

2011-05-29 @ 21:58:56
URL: http://lm-i.blogspot.com
Postat av: lm

sv: Hahah, fundera på det du! ;)

2011-05-30 @ 15:12:13
URL: http://lm-i.blogspot.com
Postat av: lm

sv: Hahaha, kanske inte de. Vill bara inte skriva ut namnet på bloggen så att inte man hittar via google, spelar ingen roll vilka "random" människor som läser men jag ser helst inte att folk från min stad gör det. hah

2011-05-30 @ 22:11:45
URL: http://lm-i.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback