OOOOH CHECK THIS OUT!

Detta har varit en jobbig dag, eftersom jag var så trött så somnade jag nästan på biologilektionen och vi har haft nationella idag också. Dessutom mådde jag illa hela provtiden vi hade. Inte så smart att tävla med Emelie i att äta mest potatisburgare. Jag älskar potatisburgare men jag vann inte, jag kom tvåa efter Emelie med bara en potatisburgare. Hon åt 18 och jag åt 17.. Och döm mig inte nu, jag äter inte sådär mycket normalt, det var bara för att det var en tävling och jag blir lite för tävlingsinriktad ibland. Eller oftast då, jag tävlar jämt även om personen jag tävlar med inte vet om det. Så sjuk är jag. Iallafall, igår klippte jag mig ju och ni fick bara en skitdålig cam bild. Så snart får ni en bättre. Och jag vann ju den där tävlingen hos Charlotte och då fick jag ett smycke. Det ska ni också få en bild på! Förövrigt så har jag fått ungefär 5 hjärtattacker ikväll. Mamma smög in i mitt rum och gömde sig, då jag kom in så hoppade hon fram och vrålade åt mig. Såklart skrek jag, sen gick jag ner till datorn. Senare hörde jag min dörr gnissla, så jag sprang upp för trappan och skrek åt mamma att komma ut ur mitt rum eftersom jag antog att det var hon som var där igen. Då kom hon ut från toan och där var den andra hjärtattacken för jag blev så rädd eftersom det var just hon som kom ut då det var hon som skulle vara i mitt rum. Så jag öppnade dörren försiktigt och fram hoppade Emelie, där var den tredje hjärtattacken. Så jag vände mig om och där var Moa och skrämde mig, vilket var den fjärde. Och femte gången jag höll på dö var när jag kollade i garderoben efter eventuella småsyskon som gömde sig och jag såg en tröja fladdra till lite, det såg ut som en människa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback