Så håll hårt i truckermössan!

Hemma från skolan för någon timma sen. Har spelat gitarr och sjungit för Madde idag, och hon sa att hon tänkte höja mitt betyg från G till VG i musik! Och nu har jag och Jinfi bestämt att vi ska dygna, imorgon. Varför vet jag inte, men det är ju roligt! Och i helgen, om det är fint väder, ska vi ta årets första dopp. Fyfan vad kallt det kommer vara, men det skiter jag i, jag ska fan bada! Det är så deprimerande att sticka ut huvudet ur fönstret och blicka ut över våran trädgård. Först ser man allt det gröna gräset och studsmattan, följt av grillstaden och sen en fet jävla snöhög. Jag mår dåligt pågrund av det, skiten ska bort!


Kommentarer
Postat av: li

men det är ju inte så kallt på spångarna!

2011-05-30 @ 17:22:38
URL: http://loveisthickerthanblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback