Rosvik

Ikväll har jag: Spelat counter strike. Lekt med Jennifer's hamster. Ätit korvstroganoff.

Spelat CS: Jag har kommit på att mina nerver inte klarar av CS. Jag skriker, mitt hjärta dunkar, min puls är förmodligen uppe bland stjärnorna och jag blir andfådd.

Lekt med Jennifer's hamster: Hennes hamster är jättesöt! Jag vill smuggla med den hem i min strumpa och äta den till middag. Fast en sak som är mindre gulligt med den är att den bajsar HELA TIDEN och ÖVERALLT.

Korvstroganoff: Vad kan man säga? Jennifer's mamma lagar underbar korvstroganoff och I love it. NOTHING TO SAY REALLY.

Nu ska vi spela mer CS, kanske äta lite chips, kanske se en skräckfilm? Mina nerver klarar inte skräckfilmer heller, men mina nerver får fan hålla käften, för den här gången. Sen ska vi sova, och då vi har sovt klart ska vi upp. MED TUPPEN. Hihi, hejrå. Här får ni en bild på Maja Rufus Möller:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback