Don't Stop Believing

Vet ni vad som är tisdagsmys? Att köpa chokladmjölk och twister och sedan lägga sig i sängen och stirra upp i taket medans man väntar på att man kan gå ner i tvättstugan och hänga upp tvätten. Jag har tvättat 5 maskiner idag. Det var mycket skit som skulle tvättas, och sen var jag tvungen att hasta till ICA för att köpa sköljmedel eftersom mitt råkade ta slut. Kändes konstigt att gå in på Ica och gå förbi allt godis, chips, dricka, is thé, chokladpudding, och sedan komma ut med Sköljmedel och toapapper. Men sköljmedlet mina vänner! det fanns en massa små skitflaskor som var pyttepluttjättemegasmå som jag tänkte ta först, dom kostade 17kr. Men sen fick jag syn på en fet stor dunk med sköljmedel som kostade 14kr. Det ska vara en rejäl dunk, även om det är sköljmedel. Enstorfetjävladunkmedsköljmedel. Vet ni, jag funderar på att joina ett tennislag i Piteå.. Eller inte. Vi spelade tennis på gympan och jag tyckte synd om Bea för att hon var tvungen att spela med mig. Jag är så dålig på tennis att det gör ont i hjärtat på mig. Jag vill vara bra på det! Det blir som en ond cirkel, om det går dåligt för mig i någon sport så blir jag arg, och då jag blir arg går det bara ännu dåligare. Jävla bajskorv. Förresten, är det dåligt att jag inte vet vem Maradonna är? Han är tydligen något fotbollsproffs.. Han bodde iallafall på vårat hotell, alla var helt i extas och så kom jag och Emelie där och såg ut som nå "Whatever". Jag kanske borde uppdatera er lite om skolan. Jag är jätte nöjd med programmet jag valde, skolan är faktiskt rolig att gå till just nu (bortsett från dom tidiga mornarna". I likear my class också. Nu räcker det om skolan. Jag tänker förövrigt inte lägga ut så många bilder från Turkiet ännu eftersom en del av bilderna är på min mors dator, vilket betyder att jag inte kan få tag i bilderna förrens på fredag, för då åker jag hem! Ska bli roligt att träffa mina vener igen :D

Nu är jag tired så jag ska sleepa, och bara så ni vet så gillar jag att skriva svengelska. Och jag vill simma i ett sirapshav. Nej det vill jag inte, man blir nog väldigt kletig av det. Och det kommer säkert komma en massa sirap i håret. Nej fy, jag kan bada i ett godishav istället, med "Snören" godisar.
Titta vilken fin tröja jag köpt i Turkiet, It is helt amazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback