Fulfulfulful

Jag lärde mig en sak igår. Jag är skitful i blont/orange hår. Jag färgade håret, blekte det först och sen färgade jag det rött. Då jag kom ut från toan efter att ha sköljt ur blekningen så brast alla ut i ett stort fett asgarv. Elise skrek tillochmed "FAN VAD FUL DU ÄR I HÅRET". Och jag håller med henne för det var verkligen inte vackert. Och ni får ursäkta den otroligt dåliga uppdateringen, jag måste få tillbaka min inspiration, det kanske funkar med att göra en ny design? Eller, jag kan inte göra en design. Men jag kan ju försöka. Fast på en annan blogg då, om jag börjar testa på den här designen kommer jag inte få tillbaka hur det var från början och så kommer allt bli bajs. Och bara så ni vet så är Fanny antingen väldigt elak och luras mycket, eller så är hon smärtsamt dålig på avstånd. Vi skulle gå till något ställe till någon person igår kväll, hon sa att det bara var lika långt som till Arvid. Det var det verkligen inte. Vi gick ända till Bergsviken, och då vi kommit fram så var vi tvungen att vända för allting bajsade ihop sig totalt. Det blev ju bara en promenad på cirka 2 timmar. Och idag har jag varit på en fest. En överaskningsfest faktiskt, för Fannys kompis pojkvän som fyllde år. Nästan alla var fulla, förutom jag. Och fanny. Och jag kan konstatera att fulla personer är dåliga på att vara tysta, det var ju meningen att dom skulle överaska killen som fyllde år. Men dom kunde aldrig hålla käften. Åh jag är hungrig, jag vill koka ris och värma upp korvstroganoff, men det är inte precis sån mat som man äter klockan 12 på natten. Så jag trycker i mig kakor som om det är världens undergång imorgon. En och annan piggelin slinker också ner.

Nu ska ni få en grotesk bild på mig med orangeblont hår. Och en med rött hår. Nu har jag som på den andra bilden, som tur är.

Kommentarer
Postat av: Emmy

SVAR: Åh men gullet! Får kanske fundera på att göra det inom en snar framtid :)



För övrigt är Fanny dålig på avstånd haha!

2011-09-25 @ 02:35:59
URL: http://earvid.blogg.se/
Postat av: Emmy

Svar: haha på så vis!



Precis :)

Åh tackartackar! Måste säga detsamma angående ditt hår. Du passar riktigt bra i det.

2011-09-25 @ 19:33:34
URL: http://earvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback