I'm not even on drugs, I'm just weird.

Det känns som om jag är täppt i halsen. Ni vet, som täppt i näsan fast i halsen istället. Minus det rinnande snoret då, det rinner inte snor ur min hals som tur är. Jag håller nog på att bli sjuk, jag känner mig som ett levande lik idag. Steg upp halv 11 helt död, åt 3 piggelin glassar och satt sedan vid datorn i några timmar tills jag tillslut tog tummen ur naveln och vandrade helt ensam till basketplanen och spelade basket, mot mig själv. Och nu har jag kommit hem efter att ha köpt en coca cola och ett fotoalbum på coop och sedan fotat lite överallt, dessutom har jag longboardat. Jag har så många lösa bilder att jag var tvungen att köpa ett fotoalbum. Nu tänker jag äta ännu en piggelin, och för att det här inlägget ska bli lite mindre meningslöst tänker jag lägga in några av bilderna jag tog. Skitfula bilder, men det är så det får bli då jag inte har värstingkameran vid min sida.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Du är snygg som fan! ;)

2011-09-26 @ 13:54:36
Postat av: annica L

Jo, fyfan vad vad vi poppade den förut! :D

Fin du blev i håret föresten :)

2011-09-26 @ 21:15:25
URL: http://annicall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback