"I'm your new stalker"

Det känns som om jag gjort mycket idag fast jag har inte gjort så mycket idag faktiskt. Det känns nog som mycket eftersom dom få sakerna jag gjorde var jobbiga. Det var iallafall en ganska bra dag på skolan, vi hade sovmorgon till 20 över 9 och då hade vi svenska i en timma. Sen hade vi mentorstid och efter det lunch i 1,5 timma. Sen hade vi idrott i 1,5 timma och efter det fick vi sluta eftersom "Lärande & Utveckling" var inställd. Sen har jag bara tvättat, fast det var mycket tvätt, och medans tvätten var i tvättmaskinen så longboardade jag till dollarstore och willys, det var jobbigt eftersom det var motvind. Jag köpte 3 fläskfileér och schampo, och nesquikk puffar! Det var några som jag aldrig sett i Sverige förut, det var Nesquikk Duo, det är både vanlig choklad och vit choklad, jag åt såna då jag var i Ryssland med Lada och jag har letat efter dom i Sverige sen dess och nu hittade jag dom! Känn den maximala lyckan med mig, snälla. Nu ska jag gå på dejt med mina flingor och min tv, dubbeldejt. Förresten så spelade vi basket idag på gympan, och jag har utvecklat en tradition då det gäller basket, jag stukar alltid fingret någon gång medans vi spelar. Fast inte med flit då.

Då jag hämtat mina kläder från tvättstugan så hade solen just precis gått ner, så hela himlen var rosa. Jag sprang in och hämtade kameran för förra gången jag skulle fota det så hann solen gå ner helt. Men nu jävlar, nu fångade jag det på bild, jag älskar då himlen är så. Det är jättefint. Synd att jag inte har värstingkameran.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh fan! Dom där flingorna såg inte helt tokiga ut. Är dom goda?

2011-11-09 @ 14:34:08
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback