Kioskpiraten suger

Rubriken stämmer. Jag brukade älska kioskpiraten, men nu hatar jag jävla kioskpirat jäveln. Jag gick in där, kollade på dom fula godisarna och gick ut. Dom har ju förfan likadant godis som på ica fast dyrare! Och så skriver dom typ "Vi älskar godis" och man blir typ helt "Fuck you, erat godis smakar bajs". Så jag longboardade till Coop väldigt arg och bestämt och köpte yoghurt med mjökkola smak och Ben & jerrys Cookie Dough, himmelskt ♥

Nu måste dö lite, jag ska diska, städa och packa. För imorgon hinner jag inte det eftersom klockan 14.10 går bussen som tar mig hem till kära Arjeplog. Då får jag äntligen träffa mina fina vänner och sova i min stora säng. Nu måste jag rappa på så jag kan somna tidigt. Förövrigt så ska vi besöka en särskola under första lektionen imorgon, kan bli intressant. Det som blir mindre intressant är matteprovet några timmmar senare.

Snodde även denna lista från Sandra's blogg, förhoppningsvis så kan jag följa den. Men det känns som det blir lite lättare att blogga då man får teman såhär. Och jag har inte så mycket tid till övers nu för tiden, och inte så mycket ork heller. Vilket betyder att bloggen får lida.

Enstorfetjävladunkmedsköljmedel

Kommentarer
Postat av: J.

Men det var ju awesesome låtar! ^^ Jag är jätteglad att du la in låtar! :-D

2011-09-21 @ 21:35:15
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vill du bli veckans blogg? Nominera dig själv eller en kompis blogg. Lycka till! :)

2011-09-23 @ 22:22:05
URL: http://sajepe.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden

Uppdatera!

2011-09-24 @ 18:14:20
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback