Slow down

Spelat basket med Frida, spelat basket med Rögde, Rögde gick, Frida spelade basket och jag sjöng/skrek med i låtar som jag spelade på mobilen, Rögde kom tillbaka och vi spelade basket och sjöng, Rögde for hem, gick till Ica med frida, köpte cola, dricker cola, äter godis, snackar bajssnack med Frida, sjunger konstiga låtar och spelar gitarr, snackar lite mer skit med Frida, Frida åkte hem. Det är vad som hänt efter skolan, plus att jag städat. Och nu dricker jag upp resten av min cola och har tänkt sätta igång det andra avsnittet av Glee säsong 3! Det heter någonting med "unicorn" i, så det måste ju vara awsome. Orkar inte skriva något helt amazing ikväll för jag är trött i huvudet, och imorgon kommer mandispandisbus, vi ska på the girls nighttttttttt. It's so Fanny! Det var en sak som Frida kom på, istället för It's so funny kan man säga It's so Fanny, jag tyckte Fanny skulle säga så då hon svarade i telefonen, men Fanny höll inte med :(

GROUP PIC! Men jag var den enda som tyckte det var roligt.. Alla andra var surpruttor framför deras datorer, och dom säger att jag inte jobbar på lektionen, men sanningen är att dom faktiskt satt vid facebook då detta kort var taget. Sådeså.


Kommentarer
Postat av: J.

Men åååhh! Dumma unge som far hem när inte jag är hemma! Så det är bäst för dig att du befinner dig i Arjeplog på marknaden, för då ska jag bannemig vara där! Du med dessutom! Punkt slut. Slut punkt.

2011-09-30 @ 03:34:45
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: sandra

vart ser du glee? :(

2011-09-30 @ 22:00:59
URL: http://sandraal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback