IM FREAKING RUNNING


Den senaste veckan har jag bott i mina solglasögon och startat dagen med en promenad till dagiset och mysig Glee musik i hörlurarna. Onsdag är min sista dag på praktiken. Det känns väldigt skönt men samtidigt lite ledsamt. Barnen är faktiskt ganska gulliga.

Idag gjorde jag något icke så trovärdigt. JAG, Rebecca Anne Jessica Holmgren, for ut och SPRANG. Fattar ni? JAG SPRANG. Jorden kommer gå under snart. För det här är konstigt.

Förresten. Bara för att skryta lite. Jag, Emelie och Moa fick en påskpresent idag - 500kr och ett ägg fyllt med godis. ETT LIKADANT PÅSKÄGG SOM JAG FICK FÖRRA ÅRET!!!! Ni som läst min blogg från början kanske kommer ihåg? Jag skrev ett inlägg om det. Dom jordluktande godisarna. KOMMER NI IHÅG ELLER? Det var från den tiden då jag faktiskt bloggade någorlunda bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback