Arjeplog, Arvidsjaur, Piteå

Tomorrow 06.50 går bussen till Piteå. Det betyder att jag måste upp JÄTTE tidigt. Men jag kan sova i bussen, om jag vågar. Det känns farligt att sova i bussen, tänk om man inte vaknar? Vart åker man då? Tänk om man skulle bli inlåst i ett stort buss-garage mitt ute i skogen? Det är såna tankar mitt huvud fylls av då jag sitter på bussen, lite halvt dåsig och med ett par tunga ögonlock.

Och bara så ni vet - min mamma och pappa har köpt världens sötaste flingor! Det är sockrade flingor formade som små djur. WIHIHIHI, ska äta det till frukost imorgon. Då kommer jag klara mig igenom hela bussresan. Bara för att jag ätit otroligt gulliga flingor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback