ONEPIECE

For the moment sitter jag och myser på, äter godis och lyssnar på mysiga gamla låtar. Alldeles strax kommer mormor och Gordon och hämtar upp mig, blir att äta lasagne hos dom. MIIIIH, jag älskar lasagne!

Förövrigt så sov jag hos Elisefisen inatt, åt på max och gick på bio med henne igår. The Stig-Helmer story. Kass film. Dom andra Stig-Helmer filmerna har ju varit freaking hilarious så hade ganska höga förväntningar på den här. MEN ACK OCH VE. Inte då. Then we went home to Elise. Såg film. Skrattade och talked about everything. SOMNADE KLOCKAN 5?!? Inte bra, det är skola imorgon. Sen vaknade jag där vid nio då Elise kom tillbaka från läkaren. The dog var i hennes rum, så sekunden hon öppnade ytterdörren började hunden skälla. JÄTTEHÖGT. Mihihih. Ska äta nu. BYIEEE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback