Turkiskt thé och semlor

Har haft det mysigt här i Arjeplog - träffat mina vänner, skrattat, skrikit, spelat gitarr, ätit glass, spelat in fula videos. Sen har jag ju städat ur mitt rum, eftersom vi ska hyra ut huset. Mamma och pappa sköt upp ut-flyttningen tills idag, så då slapp jag sova en natt i husvagnen! WIHOOOO. Om en timme går bussen till Piteå, så nu har jag tänkt packa ihop mina stuffs och äta någonting.

Drack thé från turkland igår med Emelie. Det är det enda thé-et som jag tycker är gott, för det smakar inte som thé utan mer som varm saft. Vi åt semlor också. Sen läste jag ut en konstig bok.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag är bara tvungen att säga, jag har varit på studiebesök på storhedens konditori :D heh

2012-01-16 @ 00:55:11
URL: http://sandraal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback