INNEBANDY


Idag har jag saknat att spela med Arjeplogs damlag. Vill typ flytta tillbaka enbart för att kunna börja spela med dom igen. Eller iallafall flytta Piteå så att det är nära till Arjeplog.

Idag har jag iallafall tittat på två innebandy matcher. Första var Arjeplog/Arvidsjaurs damer mot Notvikens damer. 7-4 tror jag det blev. Vi vann iallafall! Andra matchen var Arjeplogs herrar mot Pajalas herrar. Där vann vi med 15-5! WOHO

Nu ikväll har vi varit hos Li. Vi såg på melodifestivalen. LOREEN VANN! Åh♥
Alltså. Allt var perfekt. Hennes sångröst är U N D E R B A R. Uppträdandet är hur fint som helst, och dessutom är hon äckligt snygg. Jag vill också vara så snygg </3

VI HAR DANSAT IKVÄLL OCKSÅ. Vi shakeade loss i Li's hus. Det var kul, svettigt och skrattigt.

Kommentarer
Postat av: elin

Du får komma och träna med oss!! :) Nog för att det inte kommer vara så mycket träningar nu när alla matcher är spelade, men vi skulle nog ändå försöka träna en gång i veckan iallafall :)

2012-03-11 @ 15:26:46
URL: http://elinlestander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback