Höst

Idag konstaterade jag att det faktiskt är höst på riktigt. Har levt lite i förnekelse efter att vi kom hem från vår resa. Vi hade det så varmt och skönt och så kommer vi hem och nu är det frost på marken.
 
Min lillasyster och Robert har varit här hela veckan, det är en av anledningarna till att jag inte uppdaterat. Vi for iväg en sväng till Skellefteå i tisdags och piercade oss. Jag piercade om min läpp för tredje gången i och med att jag var tvungen att ta ut den när jag jobbade och den då hann växa igen. Men nu är jag ju för tillfället arbetslös så förhoppningsvis behöver jag inte ta ut den någon gång innan den hunnit läka, för jag tar inte om den skiten en gång till. Det gjorde förbannat jävla ont. Det var bara en 1.6mm kanyl, men det kändes som att den var 5cm stor och skulle igenom hela jäkla käken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback