kanelbulle

Ikväll blev det en liten repris från spelkvällen för några dagar sen, väldigt treflikkt ikväll också! Har skrattat mycket, jag var lite övertrött så jag kanske skrattade lite för mycket. Då jag var påväg hem så körde en bil förbi mig på då jag longboardade. Dom körde just bredvid mig och typ dunkade i plåten på bilen. Jag höll på att ramla. Sen efter en bit träffade jag Emelie och Robert som var påväg hem till Robert så jag följde med dom. Tur att jag inte ramlat och fått skallen krossat av bildäcken då den där bilen körde förbi. För då hade Emelie och Robert sett slamsorna av mig på vägen och så skulle dom typ raffsat ihop mina inälvor och bärt hem dom. Förlåt, för mycket och för äcklig fantasi. Ni får ursäkta mig. Iallafall så åt jag en kanelbulle då jag äntligen kommit hem. Den där bilen hann köra förbi oss flera gånger. En gång hade en kille sträckt ut halva kroppen ur fönstret med ölburken i handen och skrikit "ÖL ÅT MINA HOROR" till oss. Lite senare stannade dom några meter framför oss och klev ut ur bilen för att gå till bagaget och hämta mer öl. Då han öppnade bagaget började han vråla för att hans öl var borta och då tänkte jag och Emelie för oss själva "Men hallå, han gav dom ju till oss, sina horor.". Då skrattade vi åt honom för att han var så ful. Oh! Vet ni vad jag med har hunnit göra idag? Robert har tagit bilder på mig till min nya design, om jag ska vara ärlig så borde jag inte bli fotomodell. Jag är skitdålig på det och det känns bara jättejävla akward då Robert står och tar kort och säger "Posa Rebecca, le lite!" och så krystar man fram ett fejkat smile. Vi fick iallafall en del bra bilder som jag tänker använda. Jag hade dessutom dagen till ära ritat en regnbågsflagga i ansiktet för att jag vill ha lite färgglatt. Eller det var inte dagen till ära, det var liksom bilderna till ära eftersom jag ville ha en regnbågsflagga på kinden. Folk stirrade iallafall på mig som om jag vore värsta utomjordingen då vi gick in på konsum :)

Nu har jag tänkt lägga mig och se Shelter, godnatt mina söta små bloggläsare. Någon dag ska jag bjuda alla er på kakor och saft. Och tårta! Mest för att om jag bjuder er har jag en ursäkt till att äta. Men jag kanske kan ha ett eget bloggparty där endast jag är bjuden, så kan jag äta FÖR alla er liksom. Det blir väll cirka 40-50 tårtbitar som jag får trycka i mig :D WOHO!

Kommentarer
Postat av: J.

Haha ja, Fauxhawk: hockeyhockeyhockey! :D

Nja, om ungefär åtta timmar ska jag se den! ;)

Och johojohojoho! Fotomodell ska du bli! :D

2011-08-18 @ 04:05:17
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: annica L

shiiiett vad skämmigt. satt i bilen.. :/ haha vilken färg hade han på tröjjan? så vet jag vem jag ska mörda haha ;D

2011-08-18 @ 05:08:31
URL: http://annicall.blogg.se/
Postat av: annica L

Haha okej :P

2011-08-18 @ 22:50:07
URL: http://annicall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback