leringspposjegpk

Jag har ont i armarna nu. Jag hade så mycket disk att jag var tvungen att "vila" lite vid datorn emellan åt, och nu har jag suttit i cirka 3 timmar och skrivit en massa uppsatser och gjort läxor som jag fått. Jag vill helst försöka göra bort så mycket som möjligt innan vi far, så jag hoppas jag hinner med allt.. Seriöst, vill ni veta en sak?! Pärondryck är jättegott. Det smakar som smält piggelin, fast godare! Drick det om ni vill överleva, för ni kommer aldrig uppleva sann lycka om ni inte dricker pärondryck. Tänk vad livet skulle vara ovärt att leva om man inte hade förmågan att skratta. Mitt liv skulle vara så miserabelt. Om jag inte kunde skratta skulle jag inte var jag, inget skratt - ingen Rebecca. Ja, något sånt. Så onödigt att skriva det där. Men jag har tänkt på mycket onödiga saker ikväll, som att mina fula kalle anka kort skulle se fina ut om man klistrade fast dom på frihetsgudinnan. Men det är väll det som händer om hjärnan är helt död av allt plugg och all fritid, jag har för mycket fritid då innebandyn inte har börjat. Som tur är börjar den just då jag kommer hem! WOHO! ÅHHERREMINSKAPARE! JAG HAR FUCKING JÄVLA IS THÉ HÄR!! Score! Jag måste göra is thé, det är så sjukt gott att det inte är sant. Tihihi, jag är så busig. Det finns många fördelar med att bo ensam, jag har kommit på en massa. Jag kan tillexempel gå omkring naken hemma, gå på toa med öppen dörr, dricka direkt ur mjölkpaketet m.m, men jag gör ändå inte några av dom sakerna. Men det är kul bara för att jag KAN göra det om jag vill. Men som den mogna unga kvinna jag är så väljer jag att inte göra det. Mogen ung kvinna.. Skrev jag verkligen det nyss? Åh, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback