Svanen Jens

Hello, har inte uppdaterat i helgen för jag har varit i Marielund på släktträff och firat midsommar där. Robert och Jinfi sover hos oss ikväll. Kring klockan 2 skrev jag klart min låt "Svanen Jens" och den blev riktigt bra faktiskt. Det låter som om jag skrivit den då jag var hög på någonting. För Jens käkar bark och hans chips springer iväg. Jag och Robert har iallafall spelat in den så ni för höra den snart. Vi ska nog sova om en stund, men vi är så övertrötta. Jinfi sover. Jag lägger ut texten till min låt! För den äger :D


En dag, mötte jag en svan
Med röda vingar som swingar när han går,
på sina tår

Svanen hette Jens,
Han hade mens varje dag
Vilket gjorde honom väldigt svag

Mina chips dom är slut
och påväg ut ur Jens hus
Dom springer iväg från Le' Frog

Jag kan inte leva
men inte dö
För Jens har så stor röv

JENS x8
Han är stor och stark och han äter bark
till frukost varje dag
Men det är inte bra
För nu är hans tarmar knutna.



Kommentarer
Postat av: ClickKick

nu har vi bestämt en vinnare i vår fototävling kolla om de blev du !



http://clickkick.blogg.se/

2011-06-26 @ 17:10:29
URL: http://clickkick.blogg.se/
Postat av: Anonym

vhakert. C:

2011-06-27 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback