rainbows and unicorns

Regnbågar och enhörningar. Hur gammal är jag egentligen? Fysiskt? 16 år. Psykiskt? Förmodligen cirka 3 år. REBECCA HOLMGREN ÄR EN LITEN FLICKA PÅ 3 HÖSTAR SOM GILLAR ATT LEKA I SANDLÅDAN OCH PILLA NAVELLUDD. Bra fakta om Rebecca: Hon lever i en egen liten fantasivärld så ni får så lov att ha lite överseende. Hon hallucinerar ofta och pratar med personer som egentligen inte existerar, som om de vore hennes låtsas vänner. Hennes favoritdjur är enhörningen och favorit-födan är socker. Allt socker resulterar i hyperaktivitet.

Jo. En kraftig överdrift. Men fantasi har jag väl? Kanske lite.

Jag tycker synd om våran blivande lillasyster. Tänk att ha mig, Emelie och Moa som storasyskon. Nej. Det här kommer sluta illa, för jag har som mål att härda ungen. Istället för att låta barnet se på Teletubbies och Svampbob så ska jag låta ungen få se på Happy Tree Friends. Sen ska jag anteckna resultatet av min undersökning i en liten svart bok. Kommer flickan utvecklas till ett våldsamt litet barn? Förmodligen skulle flickan bli mer våldsamt än andra barn i hennes ålder. Fast nej. Istället för att skada barnets hjärna med våldsamma program så ska jag proppa hennes huvud fullt med enhörningar. Hon ska bli en liten mini-Rebecca. ÅHHH, YAAAY. Stackars lilla barn.

Här får du en liten gåva, från mig till dig. En gåva fullproppad med kärlek: Mitt favoritavsnitt av Happy Tree Friends! Nej förresten. Det finns så många bra avsnitt att jag inte kan välja ut ett som favorit. Ni får iallafall ett väldigt underhållande avsnitt.

Kommentarer
Postat av: a

fin blogg,hur har din dag varit?:)

2011-11-07 @ 20:11:07
URL: http://thelifeofamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback