i'm a thief

Jag stal den här listan från Helena och Sandra, och förmodligen en massa fler personer också. Fyfan vad tjuvaktig jag är!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?:  Robert har inte en enda bok här!
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?: Emelie.
3. Vad var det senaste du såg på TV?: The middle
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 00.32
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu: Ljudet från Roberts Wii
6. När var du senast utomhus, vad gjorde du då?: CYKLADE<333
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?: Wii spelet
8. Vad har du på dig?: Mjukisbyxor linne och tröja.
9. När skrattade du senast?: Nyss då Robert visade mig världens snyggaste gubbe på hans Wiispel XD
10. Vad finns på väggarna i rummet du är i nu: En massa bilder och nån affisch på Lady Gaga<3
11. Har du sett något konstigt på sistone?: Ja, än en gång var det på Wii spelet :)
12. Vilken var den senaste film du såg?: Nanny McPhee and the big bang.
13. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?: Skateboard, kläder och en resa till ett avlägset land.
14. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag har världens värsta beslutsångest.
15. Om du kunde förändra EN sak här i världen, vad skulle det vara?: Alla fördomar!
16. Tycker du om att dansa?: Yiesbox! Men jag är skitdålig på det! :D
17. George Bush?: I'd totally tap that!
18. Vad skulle din barn heta, pojke resp. flicka? Fingal och Greta.
19. Vad vill du att gud ska säga då du kommer till pärleporten?: "Förlåt men du har nog gått fel."
Och uppenbarligen visste ingen vad pärleporten var, men ajg har iallafall förklarat det för Sandra nu. Och jag tror då att det var rätt förklaring, jag är ganska säker på det. Men jag orkar inte förklara det här igen :D




Kommentarer
Postat av: linncarlqvist

vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg ? :)

http://linncarlqvist.blogg.se/2011/april/veckans-blogg.html#comment



anmäl dig här,

hoppas du vill vara med och jag önskar dig lycka till :)

2011-04-20 @ 01:34:16
URL: http://linncarlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback