Få hjärtat att lätta

Nu har det varit strömavbrott i cirka en timma. Och nu har jag verkligen förstått hur mycket till liv jag har eftersom det inte fanns någonting att göra. Jag läste tidningen?! Det händer ungefär 1 gång per år. Just nu väntar jag på att Amanda ska smsa så vi kan checka på film. Det blir awsome eftersom jag kommer avlida om jag inte får en dos med socialt umgänge snart. Oh justja! Emelie läste mitt inlägg om att jag vill vara en vandrande regnbåge. Så hon ritade en vacker bild av mig som en regnbåge :D
Ser ni krumelurerna på huvudet? Det är min fauxhawk..


Kommentarer
Postat av: li

"Dos socialt umgänge" ända sen jag använde det i min blogg så har alla börjat använda det! Först Robert sen du! :P



Kul! :)

2011-07-27 @ 01:35:57
URL: http://loveisthickerthanblood.blogg.se/
Postat av: Iza

Hahahahaha assöt liten bild xD

2011-07-27 @ 09:37:03
URL: http://izatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback