mjukglass med lillasyster

Tjue, jag trodde jag skulle avlida av rastlöshet igår. Eftersom Amanda bestämde sig för att "råka soma" ;) Så vi ska till Kraja idag istället då hon slutat jobba. Idag har jag iallafall hunnit göra plättar. Plättar måste vara Satans gåva till världen. Nu kommer jag ihåg varför jag inte gjort plättar på länge. Sist jag gjorde plättar var då jag gick i sexan, Salome och Louise var här. Det är Moa's kompisar, men dom har flyttat härifrån för länge sen. Jag försökte iallafall steka plättar, varje gång jag lyckades skrek Salome och Louise "YAAAY". Men det var inte många "YAAY" man fick höra den dagen eftersom det knappt blev några plättar. Det blev mer en stor hög med flottiga degslamsor. Men jag trodde det skulle gå bra eftersom jag lyckades göra chokladplättar igår, men nej det gick verkligen inte bra idag. Jävla plättar. Dagens höjdpunkt var mjukglass. Emelie har sovt borta inatt, för jag tänkte blogga på kvällen, men Emelie mutade mig = jag lånade ut min dator till henne. Först imorse longboardade jag och tog ut pengar, sen tvingade jag Emelie att köpa mjukglass med mig. Och här är en fråga till mig själv; VARFÖR HAR DU INTE TESTAT JORDGUBBSTOPPING FÖRUT IDIOT?!. Jag älskar jordgubbstopping och jag är arg på mig själv för att inte ha testat det innan.. By the way så är det jättevarmt idag, inte ett moln på himlen. Helt blått :D Aja, nu kommer lite vackra bilder from the day. Och jag måste bara tipsa er om det där gul/rosa tuggummit på bilden, det är jättegott!

Kommentarer
Postat av: sandra

alltså duu.. vad har du för standard inställning på kameraaaaan? :) haha

2011-07-27 @ 22:11:52
URL: http://sandraal.blogg.se/
Postat av: sandra

jahaa, då vet jag :D tacck

2011-07-27 @ 22:50:22
URL: http://sandraal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback