jävlaknäppskorvsomskrämmerliveturmig:(

Idag då jag gick ner i källaren för att hämta en tröja som jag hoppades mamma hade tvättat såg jag min värsta fiende. Knäppskorven. Men det var då jag skulle gå ut från tvättstugan jag såg den först. Knäppskorven blockerade dörröppningen, så jag tog mig inte ut. Den närmade sig hotfullt och jag gick så långt bak jag kunde medans jag ropade på Moa med panikartad röst. Tillslut tog jag mod till mig och hoppade över knäppskorven och sprang upp för trappen. Då jag hade kommit upp så märkte jag att jag glömt min tröja nere i tvättstugan.. Vi vågade inte döda den och efter någon minut glömde vi helt bort knäppskorven. Och nu, en timma senare kom jag på att den var kvar nere i källaren. Tänk er hur långt den kan ha hunnit på en timma, DEN KAN VARA VARSOMHELST NU! Så jag låter knäppisen leva nere i källaren tills mina föräldrar kommer hem. Jag funderar på att fara till farmor snart. Jag och Moa ska äta där, men vi ska egentligen vara där om 2,5 timmar, men jag har inget att göra här hemma så det är nog lika bra att bara fara dit och umgås med min lilla farmor lite. Så gooday!


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Haha, ja så kan det va!:P Man bara äter och äter...xD

2011-06-30 @ 17:56:39
URL: http://saraomalin.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 06:57:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback