Mitt stackars huvud

Huvudet dunkar och jag är så trött att jag skulle kunna somna här och nu med datorn på benen. Men det tänker jag inte. Jag har verkligen inget liv. Jag satt seriöst och grillade marshmallows över ett värmeljus. Då har man inte mycket till liv. Och nu har jag sett ut hela första säsongen av Glee, YAAY. Jag älskar Glee, men jag kan inte bestämma vem som är min favorit. Förmodligen Kurt, eller Santana, jag kan faktiskt inte välja, jag älskar dom båda. Och nu är jag hungrig också, jag borde gå ner och ta mig en macka. Men klockan är 10 över 3 på natten och jag vill inte riskera att väcka någon, för våran trappa låter värre än en flodhäst som springer på ett hav av bubbelplast. Jag älskar bubbelplast. ÅH MIN MAGE KURRAR, jag måste verkligen ha något att äta, varför tog jag inte en jävla macka då jag gick ner för att gå på toa för en timma sen?! Justja, våran toa här uppe är sönder så därför måste vi gå där nere. Nerför hela den knarrande trappan. Men om dom vaknar kan jag skylla på att jag verkligen, verkligen, VERKLIGEN, var tvungen att gå på toa. Jag kanske var tvungen att noppa ögonbrynen eller något sådant.. Trovärdigt.. Eller så inte. Men den stora frågan nu är: Borde jag dygna? För det är bara 3 timmar kvar tills kan jag gå upp och duscha, men jag kanske borde sova dom 3 timmarna, för jag vet redan hur morgondagen skulle vara om jag inte fick någon sömn. Eftersom vi har idrott på morgonen då jag har som mest energi skulle jag vara ett jävla pain in the ass och skulle inte kunna stå still. Sen efter idrotten skulle jag vara så trött på rasten att jag skulle somna. Sen skulle jag vara ett pain in the ass igen och tvinga med mina vänner ut på lunchrasten för att spela basket och efter det skulle jag somna medans hon den där tjejen klipper mig. För jag har en klipptid imorgon. Jag kanske ska sova ändå.. Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback