"Rosa läppstift och glitter är inte riktigt min grej"

Hemkommen från modevisningen. Var inte nervös alls, tills jag skulle gå ut första gången och såg alla människor. Medan var ju i princip fullsatt. Mina ögon sved hela tiden och det gör dom nu också. Jag blev sminkad och fick håret fixat, smink är nog inte riktigt min grej, iallafall inte rosa läppstift. Men hon som sminkade mig var duktig men jag passade inte riktigt i det tyckte jag. Dessutom fick jag gå ut i ett par skor som såg ut som ridstövlar, och dom var hårda så jag har ont i fötterna. Roligt var det iallafall! Men tror inte jag skulle göra om det :)
Här kommer några vackra men en aning suddiga bilder på mig under och efter modeshowen!

Här var första gången jag gick ut, han jag gick bredvid var ju ett huvud längre än mig!


Kommentarer
Postat av: Iza

Sv: Tack snygging! :D

Skitfina bilder. Du ser ju värsta proffsig ut :P

2011-05-26 @ 20:34:25
URL: http://izatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback