Tjåcklätt båwlls

Jag har städat, dammtorkat, dammsugit, diskat, bakat chokladbollar, suttit vid datorn och spelat gitarr. Nu har jag ont i kroppen. Eller ännu mer ont än jag haft idag. I måndags var jag på en innebandyträning (♥) och igår spelade vi världens bästa sport på idrotten, innebandy såklart. Och en lite dåligare sport, fotboll. Så nu har jag världens träningsvärk. I benen, i rumpan, i armarna, i magen, i ryggen. Jag gillar inte fotboll, men det är nog för att jag är så dålig på det. HAHA, det hände iallafall en rolig sak då vi spelade fotboll, det kanske inte var så roligt för Agnes, men det såg lite småkul ut. Jag och Jennifer var på samma lag och det gick inte så jättebra för vårat lag, då tänkte jag och Jennifer tagga till lite så att vi kanske skulle ha en liten chans att inte bli helt ägda. Det andra laget gjorde mål och då fick vi bollen. Jag och Jennifer började skrika "NU KÖR VI FÖRFAN, KOM IGEN NU!" och dylikt, vilket gjorde att vi  taggade till riktigt mycket. Jennifer tog sats och skjöt till bollen allt vad hon hade. Bollen flög - bollen stannade. Eftersom det uppstod ett litet hinder, vilket var Agnes ansikte. Haha åh, jag blir full i skratt bara jag tänker på det. Men det såg ut att göra lite ont ändå.. So I'm sorry for laughing.

Bilder! Jo. Bilder ska ni få. Fina bilder? Nope.

Kommentarer
Postat av: malin

dom är visst fina!! så himla söta! btw så har vi likadana hörlurar..;)

2011-11-22 @ 21:15:12
URL: http://jagemallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback